ג'ו רגלנד חתם בחולוניה!

נמשכת בניית הקבוצה לעונה הקרובה בהפועל יונט קרדיט חולון!
אנו שמחים להודיע על החתמה חדשה ואיכותית: הגארד ג'ו רגלנד (31, 1.82 מ') חתם היום בשורות הקבוצה על חוזה לעונה הקרובה. רגלנד מגיע לחולון לאחר עונה נהדרת בהפועל אילת אותה הוביל עד לחצי גמר הפלייאוף ובשורותיה העמיד ממוצעים של 14.8 נק', 7.5 אס' ו- 3.2 רב' למשחק.

את תקופת המכללות סיים במדי וויצ'יטה סטייט בשורותיה קלע 14.1 נק', קטף 3 רב' ומסר 3.4 אס' בממוצע למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט ה-NBA, יצא לאירופה כשתחנתו הראשונה הייתה מורסיה הספרדית ממנה המשיך לשתי עונות בקאנטו האיטלקית. הצטיינותו במדי קאנטו גרמה לאולימפיה מילאנו (ארמני כיום) מהיורוליג להחתים אותו בשורותיה ובה העמיד ממוצעים של 12.5 נק', 3.3 רב' ו-3.3 אס' למשחק. הוא המשיך לשנתיים באבלינו האיטלקית, 17.8 נק', 5.1 אס' ו- 3.5 רב' בממוצע למשחק. לאחר מכן עבר ללוקומוטיב קובאן אותה הוביל לגמר היורוקאפ תוך שהם מנצחים 20 משחקים ברציפות עד להפסד בסדרת הגמר מול דארושפאקה. בקובאן קלע ג'ו 13נק', מסר 3.8 אס' וקטף 2.1 רב' בממוצע למשחק. תחנתו הבאה היתה הכוכב האדום בלגרד איתה זכה בגביע ובאליפות הליגה האדריאטית תוך העמדת ממוצעים של 10.9 נק', 6 אס' ו-2.2 רב' למשחק. את רוב העונה במדי קאנטו, לפני הגעתו לאילת, החמיץ השחקן עקב פציעה.

מאמן הקבוצה, מאוריציו בוסקאליה, התייחס להחתמתו של רגלנד: "ג'ו הוא לא שחקן שצריך להציג, הוא שחקן שהיכולות וההישגים שלו מדברים בעד עצמם.מדובר בשחקן שיצא לי לפגוש ולראות פעמים רבות על הפרקט, כולל בכמה משחקים חשובים מאוד. מדובר בשחקן שיודע טוב מאוד את העבודה, שחקן שמשחק עבור החברים שלו לקבוצה. אני שמח שיש לו מוטיבציה גדולה להגיע אלינו, הוא יעזור לנו מאוד באירופה ובליגה המקומית, ליגה שהוא כבר מכיר ובה הצליח ומוערך מאוד".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר על ההחתמה:"אנו שמחים מאוד שהצלחנו להחתים שחקן ברמתו של ג׳ו רגלנד. למרות שהיה מבוקש בלא מעט קבוצות ביבשת הוא בחר בהפועל חולון. אנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו מאוד להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו לעונה הקרובה בזירה המקומית והאירופית. אנו ממשיכים במלאכת הבניה לעונה הקרובה ובטוחים שנבנה קבוצה איכותית וטובה. ברוך הבא ג'ו למשפחת חולוניה".

אוהדי חולוניה מאחלים לג'ו הצלחה רבה!!