סטיבן גריי חתם בחולוניה!

המועדון שמח לבשר על החתמתו של השוטינג גארד סטיבן גריי, 32, 1.96 מ' לעונה הקרובה.
לאחר הודעתו של סי ג'יי האריס על יציאה מהחוזה לעונה הקרובה, פעלו במועדון במהירות על מנת למצוא מחליף ראוי ואיכותי והחתימו את גריי.

גריי בוגר מכללת גונזאגה החזקה, אותה סיים עם ממוצע של 15 נק' 3.7 רב' ו-4.4 אס'. לחולון הוא מגיע אחרי חצי עונה באיגוקאה הבוסנית, אליה עבר במהלך העונה מפרישטרי היוונית אשר בשורותיה שיחק במשך קרוב לשלוש שנים. עד למעבר לבוסניה, העמיד ממוצעים של 12.4 נק', 2.8 רב' ו-2 אס' למשחק.
בליגת האלופות קלע העונה גריי במדי פרישטרי 21.3 נק' (שני במפעל) מסר 4.5 אס' וקטף 2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק ובשיקלול עם משחקיו באיגוקאה רשם העונה 12.9 נק', 1.8 רב' ו- 2.5 אס'. כמו כן מחזיק השחקן בשיא נקודות למשחק בליגת האלופות של פיב"א, כשקלע 39 נקודות בחודש דצמבר האחרון, תוך שהוא מדייק ב-10 מ- 13 זריקות מוץ לקשת ומעמיד מדד 47. בחודש אוקטובר האחרון נבחר לשחקן החודש בליגת האלופות.

בשנת 2015 סיים כמלך הסלים של הליגה הצרפתית עם 16.8 נק' למשחק במדי דיז'ון. באיגוקאה שיחק עשרה משחקים וקלע 8.9 נק', קטף 2 רב' ומסר 1.8 אס' בממוצע למשחק בליגה.

יש לציין, שכבר בקיץ שעבר עלה שמו של גריי כמועמד להצטרף לקבוצה.מאמן הקבוצה, מאוריציו בוסקאליה, התייחס להחתמתו של גריי: "סטיבן הוא שחקן עם הרבה ניסיון בליגות טובות ובמפעלים האירופים. מדובר בשחקן שמשפר את היכולות האישיות שלו מדי שנה. הוא שחקן אחראי עם הרבה יכולות שמסוגל לשחק עבור ועם אחרים.ההתלהבות שלו לקבל את האתגר ולהגיע לחולון גורמת לנו להיות שמחים ששחקן כזה יהיה איתנו".

אוהדי חולוניה מאחלים לסטיבן הצלחה רבה!

תגובה אחת בנושא “סטיבן גריי חתם בחולוניה!

סגור לתגובות.