נצחון נוסף על ירושלים במשחק אימון

הפועל חולון הביסה את הפועל ירושלים 79:64 במשחק אימון נוסף בין הקבוצות בזכות משחק מצויין של כריס ג'ונסון ומארק אוגדן ובזכות רבע אחרון פשוט אדיר.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק צמוד ביותר והסתיימה ביתרון נקודה לירושלים – 19:18 בסוף הרבע הראשון ו-36:35 במחצית, כשהמוציאים לפועל העיקריים של חולוניה היו רגלנד ומנקו.

ברבע השלישי חולון נתקעה, הציגה הגנה חלשה ואפשרה לירושלים לעלות ליתרון דו ספרתי (58:48) לפני שפניני צימק עם שלשה וקבע את תוצאת הרבע השלישי – 58:51.

ברבע האחרון הגיע ההתפצצות החולונית שכולנו קיווינו לה: זה החל בצורה רגועה על סל של אוגדן מחצי מרחק. זה המשיך עם הגנת ברזל ובצד השני שלשה של בורדיון שאחריה באה שלשה של פניני שקבעה שיוויון 59 ופסק זמן של ירושלים. פסק הזמן לא שינה את המומנטום כשאוגדן השלים מהפך עם דאנק במתפרצת אחרי עוד לחץ מרשים בהגנה, ג'ונסון דייק פעמיים ברציפות מחוץ לקשת וההגנה כפתה זריקות קשות על המקומיים. פניני הגדיל את היתרון ל-69:62 אחרי סל בצבע, מה שגרם לפסק זמן נוסף של ירושלים.
בחזרה מפסק הזמן אוגדן סיפק חסימה מהסרטים וקלע בצד שני מחצי מרחק, פניני מצא את ג'ונסון למסירת דלת-אחורית גאונית שהעלתה ליתרון דו ספרתי (73:62) ושלשה של משגב פחות מ-2 דקות לסיום נעצה את המסמר האחרון בהחלט. אוגדן הוסיף עוד במהלך שחתם רבע אישי (9 נק' והרבה מלחמה) וקבוצתי אדיר, בסיום 79:64 מוחץ לחולוניה אחרי ריצת 31:6 ב-11 הדקות האחרונות.

חלוקת הנקודות הייתה מאוזנת להפליא כשכל השחקנים של חולוניה ששיחקנו מספר דו ספרתי של נקודות, קלעו בין 6 ל-12 נקודות. אוגדן (5-8 מהשדה, 9 ריבאונדים) וג'ונסון (3-5 לשלוש) סיימו כקלעים המצטיינים עם 12 נקודות כל אחד, גריי (4-5 לשתיים, 0-3 לשלוש) ורגלנד (4 אסיסטים, 5 איבודים) קלעו 9 כל אחד, קייזר, משגב (5 אסיסטים) ופניני (4 אסיסטים) 8 כל אחד, מנקו 7, בורדיון 6. כן שותף: אלבר.

ביום רביעי ה-6.10 יחל הדבר האמיתי באמת – המחזור הראשון של ליגת האלופות, למשחק חוץ בו תצא חולוניה למפגש באיטליה מול ברינדיסי המקומית.
ב-ה-צ-ל-ח-ה!