חמוץ כמו חרדל דיז'ון

הפועל חולון פתחה את שלב 16 האחרונות בחוץ מול דיז'ון הצרפתית עם הפסד בתוצאה 78:66, הפסד מרגיז שבו הנמרים רשמו לא פחות מ-24 (!!) איבודים וקלעו 2 שלשות בלבד מ-11 נסיונות, לעומת 16 חטיפות של הצרפתים. ככה אי אפשר לנצח. המחצית הראשונה של החולונים הייתה טובה כשהנמרים שמרו את הצרפתים על 31 נקודות והיו ביתרון במשך כמעט כל החצי, אך מחצית שניה חלשה אפשרה לצרפתים לקלוע 47 נקודות ולנצח. רגלנד היה מצויין במחצית הראשונה, סמית' היה טוב במחצית השניה אך זה לא הספיק. חבל.

מחצית ראשונה טובה שלו לא הספיקה. רגלנד

המשחק החל עם גג מרשים של קייזר כבר בפתיחה, אך דיז'ון עלתה ל-4:0. ג'ונסון קלע ראשון אחרי אסיסט של רגלנד, מנקו עלה על הלוח בחדירה אחרי 2 החטאות. ג'ונסון העלה את הנמרים ליתרון אחרי סל ועבירה ממסירה נהדרת נוספת של רגלנד, הפעם על כל המגרש. רגלנד עלה על הלוח עם נקודה מהקו, דיז'ון הפכה עם שלשה. זאק החזיר את היתרון לנמרים אחרי דאנק וסל ועבירה משני אסיסטים נפלאים של רגלנד שלא הפסיק לבשל מטעמים לחבריו, ורשם מיד אחר כך את האסיסט החמישי (!) שלו אחרי 7 דקות, הפעם לג'ונסון (15:9 חולוניה). דלטון נכנס לדקות ראשונות אך לא הציג יכולת טובה, סמית' עלה על הלוח בחדירה נאה וקלע פעמיים מהקו בהתקפה שאחר כך. חולון איבדה פעמיים ואפשרה למקומיים לצמק לשלוש הפרש אך רגלנד סחט 3 זריקות מהקו קצת לפני סיום הרבע וקלע את כולן, 22:16 לחולוניה בסוף הרבע הראשון.

ג'ונסון קלע ראשון עבור הנמרים גם ברבע השני, ממסירה על כל המגרש של משגב. הקצב ירד כששתי הקבוצות הרבו להחטיא והתוצאה ברבע עמדה על 4:2 לדיז'ון אחרי 3 וחצי דקות כשהאורחים לקחו פסק זמן. שתי הקבוצות המשיכו להחטיא עד שמנקו מסר אסיסט לדאנק של קייזר שסוף סוף גאל את חולון מלעמוד על 24 נקודות, 4:4 ברבע אחרי 6 דקות. סמית' חדר בצורה נהדרת והעלה ליתרון 8, מנקו שמר על היתרון עם סל מחצי מרחק. קייזר פספס הזדמנות להעלות את הנמרים ליתרון דו ספרתי ודיז'ון קיזזו את ההפרש ל-5 אחרי סל עם עבירה של מנקו, פסק זמן של גודס. הצרפתים צימקו ל-3 אחרי עוד איבוד חולוני, קייזר תיקן החטאה של סמית' ונתן קצת אוויר, פסק זמן של המקומיים. דיז'ון צימקה לנקודה הפרש אחרי חטיפה נוספת ועוד איבוד כדור חולוני, 32:31 לחולוניה במחצית.

משחק התקפה מבולבל, מלא איבודים ו-2 שלשות בלבד. חולוניה בצרפת

דיז'ון עלתה ליתרון בתחילת המחצית השניה. רגלנד חדר נהדר והחזיר את היתרון, ג'ונסון עשה עבירה שלישית ב-2 וחצי דקות והצרפתים עלו ליתרון 4, פסק זמן של גודס. סמית' חזר בצורה נהדרת מפסק הזמן עם סל קשה מחצי מרחק ושלשה חולונית ראשונה (!) שהחזירה את היתרון לנמרים. הצרפתים הפכו עם שלשה, סמית' קבע שיוויון 41 מהקו. זאק שמר על השיוויון אחרי סל, עבירה וזריקה מהקו שלא נכנסה. משגב נפצע בכף רגלו וירד לקבל טיפול תוך מבטים מודאגים מהצד החולוני. פניני נתן אסיסט גדול לאדם סמית' שהחזיר את היתרון לנמרים, פסק זמן צרפתי. המקומיים חזרו עם שלשה שהפכה את התוצאה, סמית' המשיך להיות האיש החם כשהתגנב, קלע מהכנסת כדור מבחוץ והפך שוב אך זאת הייתה הפעם האחרונה שחולון הובילה במשחק. הצרפתים שוב הפכו ועלו ליתרון 4, בורדיון דייק מהקו וצימק, סמית' איבד את הכדור ה-18 של חולון בשלושה רבעים והצרפתים קלעו שלשה קשה על הבאזר ועלו ליתרון 56:49 בסוף הרבע השלישי.

סמית' המשיך את היכולת המצויינת במחצית השניה עם חדירה נוספת בתחילת הרבע האחרון. פניני מצא את רגלנד בחיתוך לצבע, סמית' איבד עוד כדור ונתן לצרפתים סל קל. קייזר נשלח לקו, דייק פעמיים וצימק ל-5 הפרש, אך הצרפתים קלעו שלשה פנויה אחת מיני רבות והוסיפו עוד סל קל במתפרצת, מה שהעלה אותם ליתרון דו ספרתי (65:55) קצת יותר מ-6 דקות לסיום, פסק זמן של גודס. הצרפתים עלו ליתרון שיא של 12, זאק קטע ריצת 7:0 צרפתית אחרי סל בצבע. רגלנד דייק מהקו ואחר כך קלע שלשה – בסך הכל השניה של חולון – שהורידה ל-7 הפרש והשאירה את התקווה בחיים, פסק זמן צרפתי כ-3 וחצי דקות לסיום. מנקו איבד ברשלנות את האיבוד ה-22 של הנמרים ואיפשר לצרפתים לחזור ליתרון דו ספרתי אחרי סל ועבירה, זאק דייק פעמיים מהקו וצימק מעט אך חולון לא הצליחה להתקרב יותר. בסיום דיז'ון מנצחת בתוצאה 78:66.

מחצית שניה טובה שלו לא הספיקה. סמית'

סמית' קלע 19 (6-8 לשתיים, 1-4 לשלוש, 4-4 מהקו, 6 ריבאונדים), רגלנד 13 (3-6 מהשדה, 6-7 מהקו, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 6 איבודים), זאק 11 (4-7 מהשדה, 3-4 מהקו), ג'ונסון 9 (4-5 לשתיים, 0-3 לשלוש, 4 חטיפות, 4 איבודים), קייזר 8 (3-7 מהשדה, 7 ריבאונדים), מנקו 4, בורדיון 2. כן שותפו: פניני, דלטון ומשגב.

ניב משגב, שנפצע במהלך הרבע השלישי בכף רגלו ולא שב לשחק, יעבור בדיקת MRI בארץ לבירור חומרת הפציעה. נחזיק אצבעות שהפציעה לא חמורה כי חולון נכנסה לבעיה במצבת הגארדים אחרי שהיום נודע כי עידן אלבר עבר לשורות הפועל באר שבע. ביש מזל.

ביום רביעי ה-9.2 יתקיים המשחק הבא של חולוניה בליגת האלופות ובכלל, כשלודוויסבורג הגרמנית תגיע לחולון, משחק קשה אותו חשוב מאוד לנצח כדי להישאר בעניינים במפעל. טיירוס מגי יערוך את הבכורה המחודשת שלו בשורות הנמרים.
יאללה חולוניה!