ירושלים של אכזב

הפועל יונט חולון לא אוהבת לפגוש העונה את היריבה הספורטיבית הגדולה, הפועל ירושלים. 3 פעמים הקבוצות נפגשו בליגה ובכל הפעמים ניצחו הירושלמים. הפעם הנמרים נראו רע ורדפו מהרגע הראשון אחרי המקומיים, למרות שירושלים לא הציגה משחק מבריק בלשון המעטה. זהות המנצחת כמעט לא עמדה בספק למרות שגם ההפרש לא היה גדול בשום שלב וחולון כן הייתה בתמונה, אך לא יכלה להשלים מהפך בהפסד 76:69. במשחק בו השלשות לא נכנסות (6 מ-24 בלבד – 25%) וגם מגי וגם סמית' לא בעניינים רוב הזמן, קשה מאוד לנצח.
אבל ביננו – מה שבאמת חשוב זה שחולוניה בבילבאו וירושלים בסלון!

ג'ונסון יהיה בבילבאו בפיינלפור, בריימו לא (עודד קרני)

המשחק נפתח רע מאוד עבור הנמרים שנקלעו לפיגור מוקדם גדול של 18:4. מנקו קטע את הבצורת, ג'ונסון ומגי צימקו מחוץ לקשת אך 2 שלשות של המארחים קבעו פיגור 26:13 בתום רבע ראשון חלש.

המארחים עלו ליתרון שיא של 16 נקודות בתחילת הרבע השני, אך אז הנמרים החלו להיכנס למשחק ולצמק. פניני קלע פלואוטר בצבע על רגל אחת, קייזר דייק מהקו, מנקו קלע שלשה וצימק להפרש חד ספרתי. אחרי פסק זמן טלוויזיה ג'ונסון ורגלנד המשיכו לצמק ל-5 הפרש בלבד לפני ששלשות של המקומיים הגדילו שוב ל-12 הפרש. סמית' חטף, סחט בלתי ספורטיבית ודייק מהקו, רגלנד השלים ריצת 7:0 מהירה עם סל ועבירה בזמן שהקהל והשחקנים הירושלמים משתוללים על השיפוט. במחצית 46:39 בלבד לירושלים.

המחצית השניה נפתחה עם סדרת החטאות של שתי הקבוצות. מגי שבר את הבצורת בצד החולוני אך ירושלים חזר להוביל ביתרון דו ספרתי. ג'ונסון, מנקו סמית' וקייזר צימקו ל-4 הפרש בלבד (53:49), סל של רגלנד ושל האקס וורקמן בצד השני קבע 57:51 בסוף הרבע השלישי.

ברבע האחרון ירושלים ניסתה לברוח אך בורדיון עלה על הלוח ושמר את הנמרים במשחק עם שלשה לפני שירד פצוע לספסל. מגי ורגלנד שמרו זמנית על פער סביר לפני שבריימו הירושלמי דייק פעמיים מחוץ לקשת והחזיר את היתרון לדו ספרתי. מנקו החזיר את התקווה ואת הפער לחד ספרתי עם שלשה משלו אך חולון לא מצאה את המושיע שיבצע את המהפך. מגי שהרבה להחטיא מחוץ לקשת עוד ניסה לצמק עם חדירות נאות אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, 76:69 בסיום.

בורדיון יהיה בפיינלפור בבילבאו, דוברת לא (עודד קרני)

רגלנד סיים כקלעי המוביל עם 15 נק' (7-11 לשתיים, 0-3 לשלוש, 6 איבודים) אך קשה לרגלנד לבד. מגי קלע 13 נק' (6-13 מהשדה, 4 אסיסטים) אך כמה מהן כשהמשחק גמור, מנקו קלע 11 (2-7 לשלוש), ג'ונסון 10 (4-7 מהשדה, 9 ריבאונדים), סמית' 8 (3-5 לשתיים, 0-3 לשלוש, 4 חטיפות), קייזר 6 (3 חסימות), פניני ובורדיון 3 כ"א.

כבוד ל-150 האוהדים שנסעו לירושלים, בבילבאו יהיו הרבה יותר!

הרבה יותר אוהדים יבואו לבילבאו מאשר לירושלים! (עודד קרני)

יום חמישי ה-28.4 בשעה 21:00 מארחים את הפועל חיפה במטרה מוצהרת לחזור למסלול הנצחונות. כולם באים!

תגובה אחת בנושא “ירושלים של אכזב

  1. חולוניה לא מגיעה למשחקים חשובים , שכל החברים אמר לי בתחנת הלוטו של משה שלא אשים על חולוניה שאלתי מה נסגר איתם? ואז הם אמרו לי שירושלים ניצחה אותנו פעמים ובבבית. שחולון לא מגיעה למשחקים חשובים דוגמת הרצליה.. והפועל תל אביב יעברו אותנו אם נשחק נגדם בשלבים הבאים? מה אתם אומרים לשמוע לחברים…או שאני סתם טועה… ואז קיבלתי הודעה שאני לא יכול לנסוע לבילבאו…..

סגור לתגובות.