הפורוורד/סנטר ג'אבין דלאורייר חתם בחולוניה!

קצת אחרי סוף המשחק מול אילת הודיעה הנהלת הקבוצה על החתמתו של ג'אבין דלאורייר על חוזה עד לסיום העונה.

דלאורייר, פורוורד/סנטר, 24, 2.08 מ', מגיע לחולון מקארדיטזה היוונית בשורותיה שיחק מתחילת העונה והעמיד ממוצעים של 10.4 נקודות ו-8.7 ריבאונדים ו-1.9 אס'.

ג'אבין הינו בוגר מכללת דיוק היוקרתית איתה זכה פעמיים באליפות ה-ACC, בשנת 2017 ובשנת 2019, כשבשתי העונות האחרונות שלו במכללה הוא משמש כקפטן הקבוצה ולצידו סוללה של כוכבים כזאיון וויליאמסון, ג'ייסון טייטום, אר ג'יי בארט ומרווין באגלי (ששלושה מהם נבחרו בעשרת המקומות הראשונים בדראפט).

עם סיום פרק המכללות הוא הצטרף לגרינ'סבורו מה-G-League ממנה עבר ל-Niagara River Lions מהליגה הקנדית CEBL, שם העמיד ממוצעים של 14.8 נקודות, 10.5 ריבאונדים, 1.7 חסימות, 1.2 חטיפות ונבחר לחמישיית העונה. בנוסף, שיחק במדי וויסקונסין דרכה קיבל קריאה/ חוזה ל-10 ימים במילווקי באקס מה-NBA.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, התייחס להחתמתו של ג'אבין:
"שמחים על הצטרפותו של ג׳אבין לקבוצה. מדובר בשחקן מחוייב, עם אורינטציה הגנתית שרץ את המגרש ומשחק קודם כל בשביל הקבוצה, שהתחיל את השנה הראשונה שלו כרוקי ביוון ואנחנו עוקבים אחרי ההתפתחות שלו שם. בנוסף הוא אינטיליגנט, עם יכולת מסירה וריבאונד והוא ייתן לנו אופציה לשחק גם בהרכבים גבוהים ליד מרווין, בהצלחה"!

אוהדי חולוניה מאחלים לג'אבין הצלחה רבה!