ברקס באדום

זה היה צריך לקרות מתישהו. רצף הנצחונות של הפועל חולון נעצר אחרי 3 נצחונות מרשימים, עם הפסד 90:78 בחוץ מול הפועל תל אביב. הנמרים פתחו בצורה מרשימה והובילו במשך רבע וקצת, אך אז המארחים השתלטו על הסיפור, עלו לפער דו ספרתי ולא הסתכלו אחורה. לזכותם של הלוחמים בצהוב-סגול יאמר שלמרות שההפרש גדל עד ל-19 נקודות ברבע השלישי ונראה שהמשחק נכנס לגארבג' טיים, הם לא הפסיקו להילחם והורידו ברבע האחרון עד ל-5 הפרש בלבד. אלא שדקה לסיום 2 החטאות עונשין קריטיות של הרכש החדש טאג'יר מקול ועוד אחת של ארצי חרצו את גורל ניסיון הקאמבק.
אגב מקול, למרות החטאות העונשין, לטאג'יר הייתה דווקא בכורה מוצלחת כשסיים כקלעי המצטיין בשורות החולונים עם 15 נקודות באחוזים טובים, בצוותא עם יותם חנוכי שקלע 15 גם כן. הכוכב העולה של חולוניה, קווין הרווי, רשם את משחקו החלש ביותר בישראל כשרשם דאבל דאבל של 12 נקודות ו-10 כדורים חוזרים "בלבד". בשורה התחתונה – הפסד לא נעים, אך לא נורא.

בכורה מוצלחת. טאג'יר מקול (עודד קרני)

הרווי ו-ואנווין קלעו שלשות בפתיחה. ארצי עלה על הלוח מאסיסט יפה של משגב, שחר עמיר נכנס בסערה עם שלשה ואחר כך סל ועבירה שהקפיצו את היתרון ל-14:8. ואנווין המשיך את הפתיחה הטובה אך המארחים חזרו והפכו. ברנס החזיר את היתרון, חנוכי והרווי הגדילו עם סל ועבירה ושלשה בהתאמה אך המארחים שוב צימקו, 24:22 לחולוניה בסוף הרבע הראשון.

משגב עלה על הלוח בתחילת הרבע השני, ומיד אחריו קלע טאג'יר מקול נקודות ראשונות בצהוב סגול והעלה ל-30:24. אלא שאז המארחים השתלטו על המשחק ורצו ריצת 14:1. חנוכי קטע את הבצורת עם נקודות מהקו אך המקומיים המשיכו להגדיל ועלו לפער דו ספרתי, 48:37 להפועל ת"א במחצית.

ברבע השלישי המארחים הגדילו עוד את ההפרש כשמי שקלע ומנע מההפרש מלחצות את רף 20 הנקודות היו ואנווין, משגב וארצי. התל אביבים הגדילו ל-19 הפרש, חנוכי, ו-ואנווין צימקו מעט. ארצי הטביע בהאלי-הופ מאסיסט של מקול, עמיר קלע עוד 2, 73:55 לתל אביבים בסוף הרבע השלישי.

נכנס בסערה אך נחלש בהמשך. שחר עמיר (עודד קרני)

מקול היה המוציא לפועל העיקרי של חולוניה בניסיון הקאמבק, כשקלע 8 נקודות רצופות בתחילת הרבע האחרון. הרווי וחנוכי הצטרפו וכנגד כל הסיכויים הנמרים הצליחו לצמק ל-6 הפרש (83:77) כ-2 וחצי דקות לסיום. המארחים החטיאו בצד השני, מקול סחט עוד עבירה שהייתה יכולה לצמק ל-4 הפרש אך החטיא פעמיים מהקו, ארצי קלע אחת מהקו בהתקפה שאחר כך וזה הכי קרוב שחולוניה הגיעה. 90:78 להפועל ת"א בסיום.

מקול (6-10 מהשדה, 2-4 מהקו) וחנוכי (4-6 מהשדה, 7-7 מהקו, 6 ריבאונדים) קלעו כאמור 15 כל אחד, ואנוויין במשחק מצויין קלע 14 (3-6 לשתיים, 2-4 לשלוש, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), הרווי 12 (3-7 לשלוש, 1-6 לשתיים, 10 ריבאונדים), עמיר 8 (3-6 מהשדה, 4 איבודים), ארצי 7 (3-8 מהשדה, 8 ריבאונדים), משגב 5 (9 אסיסטים), ברנס 2. כן שותף: אוסלקה.

כבוד למאות הצהובים-סגולים שמילאו עד אפס מקום את יציע האורחים באולם הדרייב-אין. בושה ומילה רעה במיוחד מגיעה לקהל של הפועל תל אביב שתקף את אוהדי חולון וגנב שלט בתנהגות מבישה ומכוערת מאין כמוהה.

כבוד לקהל בצהוב סגול, לעומת בושה גדולה לקהל המארח (עודד קרני)

מאמן חולוניה עמית שרף אמר בסיום: "נתנו להם לרוץ וכשאתה נותן להם פה לרוץ אתה רודף אחריהם ואחרי השטף שלהם. הם באו אגרסיביים כדי להגיב על ההפסד לפני שבועיים, גם הירידה להגנה לא הייתה טובה. לוקח מהמשחק את זה שבאנו עם שפת גוף נכונה ברבע הרביעי וכך צריך לשחק מולה 40 דקות".

ביום שלישי ה-5.3 בשעה 20:45 תצא חולוניה למשחק חוץ קריטי מול א.א.ק אתונה בליגת האלופות. עבור שתי הקבוצות מדובר במשחק של להיות או לחדול בליגת האלופות: הקבוצה היוונית שהפסידה עד כה 3 פעמים מ-3 משחקים והפסד נוסף יתן את החותמת הסופית להדחתם מהמפעל, הנמרים נמצאים במאזן של נצחון אחד על אותה א.א.ק לעומת 2 הפסדים והפסד נוסף יסגור כמעט סופית את הסיפור.
יאללה חולוניה! ב-ה-צ-ל-ח-ה!